Laatste dagje stage - Reisverslag uit Chancy, Zwitserland van Jessica Brandt - WaarBenJij.nu Laatste dagje stage - Reisverslag uit Chancy, Zwitserland van Jessica Brandt - WaarBenJij.nu

Laatste dagje stage

Door: Jessica Brandt

Blijf op de hoogte en volg Jessica

12 Oktober 2017 | Zwitserland, Chancy

Vandaag is het alweer de laatste dag stage!
6 weken intern bij familie Uijterwaal, een echte aanrader. Een super leuke, drukke, gezellige, leerzame stage!

Afgelopen week, heb ik niet zo heel veel bijzonders meer gedaan! Maandag een rustig dagje gehad. Dinsdag nog even wezen shoppen/boodschappen doen. Woensdag hele dag op de boerderij gewerkt en vadaag alles een beetje afronden. Vorig weekend alweer afscheid genomen van Moniek en Pieter, en morgen helaas alweer afscheid nemen van Mary en Bas
Morgen halfverwege de ochtend vertrek ik alweer naar huis!

Van het weekend komt het laatste verslag erop!

Voor nu nog heel veel groetjes uit het gezellige frankrijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Chancy

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2017

Weer terug in Nederland

12 Oktober 2017

Laatste dagje stage

07 Oktober 2017

nog maar 1 weekje

04 Oktober 2017

Een reactie van mijn stagebegeleiders

01 Oktober 2017

Een drukke, leuke en gezellige week
Jessica

Hoi, ik ben Jessica Brandt en ben 18 jaar oud. Ik zit op het Prinsentuin College in Breda en doe daar de opleiding Veehouderij niveau 4. Ik zit nu in mijn 3e jaar en ga van 3september t/m 13oktober op buitenlandstage in Frankrijk.

Actief sinds 02 Sept. 2017
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 6245

Voorgaande reizen:

02 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: