Eerste dag buitenlandstage - Reisverslag uit Bretagne, Frankrijk van Jessica Brandt - WaarBenJij.nu Eerste dag buitenlandstage - Reisverslag uit Bretagne, Frankrijk van Jessica Brandt - WaarBenJij.nu

Eerste dag buitenlandstage

Door: Jessica Brandt

Blijf op de hoogte en volg Jessica

05 September 2017 | Frankrijk, Bretagne

Zondag ochtend 3 september om 6.30 ben ik vertrokken met de auto voor mijn buitenlandstage. Mijn bestemming was Frankrijk, Bretagne, Saint thegonnec, EARL La Palue. De reis verliep voorspoedig en 10 tolpoortjes verder, ben ik om 16.00 uur aangekomen op de bestemming, waar ik een super leuk en gezellig ontvangst kreeg.
Nadat ik mijn spullen uit de auto geladen had en die op de logeerkamer had gezet, was het alweer tijd om te gaan melken.
Na het melken kreeg ik een heerlijke kom tomaten soep en heb die avond gezellig spelletjes zit een spelen met het gezin.

De volgende ochtend, maandag 4 september, om 7 uur stonden we weer in de melkstal.
Na een heerlijk ontbijt, was het weer tijd om verder te gaan.
De kalveren moesten gevoerd worden, en ook moest met de verreiker de stro hokken uitgemest worden, na die gestrooid te hebben was het alweer middag.
S'middags zijn we nog even om boodschappen geweest en savonds heb ik nog gemolken.

Zo zijn de eerste 2 dagen voorbij gevlogen!


  • 06 September 2017 - 15:45

    Hannie Brandt.:

    Jessica wat is dat leuk om zo je verslag te lezen sorry dat ik zo laat reageer maar ik wist niet hoe ik het moest doen maar ik ben er achter gekomen.veel groetjes van oma.

  • 08 September 2017 - 12:22

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Jessica,

    Oma heeft je al gevonden lees ik dus een fan heb je al ha ha.
    Leuk om je zo enthousiast aan de telefoon gehad te hebben. Ook je praktijkopleidster is erg tevreden over je en dat is een compliment waard. TOP
    Leuke foto's en ik lees dat je veel verschillende werkzaamheden mag doen dus dan ga je ook hier weer veel leren.

    Veel succes verder,
    Ad van Tuyl
    Stagedocent veehouderij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bretagne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2017

Weer terug in Nederland

12 Oktober 2017

Laatste dagje stage

07 Oktober 2017

nog maar 1 weekje

04 Oktober 2017

Een reactie van mijn stagebegeleiders

01 Oktober 2017

Een drukke, leuke en gezellige week
Jessica

Hoi, ik ben Jessica Brandt en ben 18 jaar oud. Ik zit op het Prinsentuin College in Breda en doe daar de opleiding Veehouderij niveau 4. Ik zit nu in mijn 3e jaar en ga van 3september t/m 13oktober op buitenlandstage in Frankrijk.

Actief sinds 02 Sept. 2017
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 6238

Voorgaande reizen:

02 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: